Termeni și condiții magazin

Date societate comercială

Magazinul online La Orizont, care comercializează bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa: http://www.laorizont.ro/magazin, are următoarele date:

    • Denumirea societății, forma juridica (SRL): S.C. EDIT SHOP & BUSINESS S.R.L.
    • Sediu social: Strada Simfoniei Nr. 25, Camera 2, Comuna Dumbrăvița, Județul Timiș, România
    • Numărul din Registru Comerțului si Codul unic de înregistrare: ORC Timiș J35/1604/2013, CUI RO31891966

Modalitățile de plată, comandă, retur, livrare

Plată

În momentul de față există următoarele modalități de plată a bunurilor achiziționate:

      1. Plata prin bancă cu ajutorul transferului bancar direct (livrarea bunurilor se efectuează după intrarea în contul La Orizont a sumei aferente)
      2. Online cu cardul bancar – Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
        Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții iar procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
        Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele laorizont.
        Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Bănci la care se poate efectua depunere în cont

  • Unicredit Bank

Politica de securitate asociată plăților online

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plăți on-line oferite de plationline.eu, conform acestora:

„Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.”

Pentru infomații suplimentare legate de riscurile asociate unei plăți on-line va rugăm să accesați secțiunea de contact a următorului link: https://plationline.eu/.

Comandă

Selectare produs

Caută produsul dorit: poți caută un produs direct in câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct în magazinul online.

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș”.

Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Verifica-ți comanda

După adăugarea fiecărui produs va trebui să selectezi fie butonul „Vezi coșul” fie să faci click pe coșul de cumpărături din bara de meniu, acolo poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare și livrare comandă

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare și metoda de plata dorită.

Nu uita să citești termenii și condițiile și politica de confindențialitate a datelor și să bifezi căsuțele aferente pentru a fi posibilă trimiterea comenzii.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasează comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

Ai mai cumpărat pana acum de la noi sau este prima data?

Daca ești client nou, completează doar datele din formular si apasă butonul “Plasează comanda”.

Daca ești deja client, introdu e-mail-ul și parola în caseta din dreapta si ți se vor încărca toate datele folosite la ultima comanda. Dacă dorești livrarea în aceleași condiții, apasă “Plasează comanda”.

Dacă v-ați înregistrat aveți posibilitatea să vizualizați istoricul comenzilor efectuate în secțiunea istoric comenzi, alte informații detaliate pot fi găsite accesând contul meu.

Livrare, returnare, garanții și anulare comenzi

Politica de livrare

Orice comandă care depășește valoarea de 475 lei (fără TVA) efectuată în magazinul nostru beneficiază de transport gratuit exclusiv prin curier pe întreg teritoriul României, indiferent de modalitatea de plată aleasă.

Pentru comenzile a căror valoare nu depășește 475 lei (fără TVA) se aplică o taxă de livrare în valoare de 25 lei, suportată de către cumpărător. Tariful taxei este valabil pentru locațiile din aria de acoperire TNT.

Livrarea produselor se face prin curier rapid – de luni pana vineri – oriunde în țară (România), prin intermediul firmelor de curierat rapid TNT.

În cazul produselor aflate în stoc, comenzile plasate după ora 13:00 vor fi livrate a doua zi lucrătoare.

Termenul de livrare este cuprins intre 24h și 15 zile lucrătoare sau în intervalul de timp agreat împreună cu dvs. Pentru comenzile ale căror componente se asamblează sau se testează, termenul de livrare va fi cel agreat împreuna cu dumneavoastră. Dacă nu veți fi găsit la adresa menționată veți fi contacta telefonic de către firmă de curierat. Recepția produselor reprezintă acceptul dumneavoastră că produsele au ajuns în stare bună.

La Orizont își rezerva dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de a le onora, prin contactarea clienților. La Orizont nu își asuma responsabilitate pentru întârzierile firmelor de curierat în livrarea comenzii dvs.

Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării, pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

La Orizont face tot posibilul în vederea livrării produselor comandate în termenele menționate în site, însă în anumite perioade ale anului (campanie Black Friday, sărbători legale, zile declarate libere prin lege, condiții meteo nefavorabile) aceste termene pot fi decalate dar nu mai mult de 30 zile conform legislației în vigoare.

Pentru siguranță unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata în ambalaje diferite, suplimentar față de cel original.

Politica de returnare și garanții

În cazul comenzii on-line consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului (prin completarea acestui formular) că renunță la bunuri fără penalități si fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat nefolosit, în ambalajul original, însoțit de prezentul document, așa cum a fost el primit. Pierderea sau distrugerea acestui document anulează dreptul la garanție. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data returnării produsului de către cumpărător.

Dreptul de Retur în 14 de zile este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de pe laorizont.ro (S.C. Edit Shop & Business S.R.L.).

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea cumpărătorului, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid TNT.

Returul produselor se poate face doar prin serviciile de curierat TNT cu predare personală la sediul nostru.

La returul prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător .

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Produsele returnate trebuie să fie însoțite de certificatul de garanție în original și copie a facturii de achiziție.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzactionare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Prin nereturnarea produsului în termenul si condițiile menționate mai sus consideram ca ați luat la cunoștința condițiile de garanție înscrise în acest document si garanția se va acorda conform legii 449/2003 Republicată.

Atenție! Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defecțiuni de orice natura apărute în urma utilizării necorespunzătoare a produselor comercializate.

Produse fără drept de returnare

Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  1. Licențe software;
  2. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garanții, suporturi la comandă etc.);
  3. Servicii (testare, asamblare, montare componentă sau orice alt serviciu din această arie);
  4. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  5. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuării plații in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitări se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Politica de anulare:

În cazul nu a fost preluata de către noi, aveți posibilitatea sa o anulați dumneavoastră. Comenzile anulate rămân vizibile în istoric. Daca doriți să modificați parțial produsele din comandă sau sa adăugați, modificați date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteți un mesaj din comanda către noi. Modificările vor fi operate în timpul programului de lucru.

În cazul în care a fost preluata de către noi, puteți trimite solicitarea anularii comenzii prin mesaj e-mail către comenzi@laorizont.ro sau telefonic la +40 724 339 757.

Comanda anulata a fost achitată online?

În momentul anulării unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plată către procesatorul plații, iar banii se vor restitui în cel mai scurt timp posibil.

Trebuie mentionat că după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de
politica acesteia.

Comanda anulata a fost achitata prin transfer bancar direct?

Înseamnă ca banii sunt în contul La Orizont. Îi puteți solicita și se va efectua retur în contul dumneavoastră (tot prin transfer bancar direct).

Exonerarea de raspundere

La Orizont nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la laorizont.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, laorizont.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. La Orizont nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.

La Orizont nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul laorizont.ro, acestea fiind puse la dispozitia La Orizont de catre furnizori.

Informatiile incluse pe elefant.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta vanzatorului la adresa office@laorizont.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunile blog sau recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a laorizont.ro.

laorizont.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).

laorizont.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.

Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar laorizont.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.