Date societate comercială

Magazinul online La Orizont, prin intermediul căruia se comercializează bunuri se află la adresa: http://www.laorizont.ro/shop, și are următoarele date de identificare:

  • Denumirea societății, forma juridica (SRL): S.C. EDIT SHOP & BUSINESS S.R.L.
  • Sediu social: Strada Simfoniei Nr. 25, Camera 2, Comuna Dumbrăvița, Județul Timiș, România
  • Numărul din Registru Comerțului si Codul unic de înregistrare: ORC Timiș J35/1604/2013, CUI RO31891966

Modalitățile de plată

Plată

În momentul de față există următoarele modalități de plată a bunurilor achiziționate:

  • Plata prin bancă cu ajutorul transferului bancar direct (livrarea bunurilor se efectuează după intrarea în contul La Orizont a sumei aferente);
  • Online cu cardul bancar – Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții iar procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele laorizont.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Bănci la care se poate efectua depunere în cont

  • Unicredit Bank

Politica de securitate asociată plăților online

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plăți on-line oferite de platforma plationline.eu.

Conform plationline.eu: “Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.”

Pentru informații suplimentare legate de riscurile asociate unei plăți on-line vă rugăm să accesați https://plationline.eu/ro/about-fraud-prevention/ sau secțiunea de contact a următorului link: https://plationline.eu/.

Comandă

Selectare produs

Căutați produsul dorit: puteți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct în magazinul online.

Adăugați produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș”.

Se pot adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Verificare comandă

După adăugarea fiecărui produs va trebui să selectați fie butonul „Vezi coșul” fie să faceți click pe coșul de cumpărături din bara de meniu, acolo se poate revedea lista produselor selectate, se poate actualiza cantitatea sau să renunțați la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare și livrare comandă

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectați detaliile de facturare și metoda de plată dorită.

Vă rugăm să nu uitați să citiți termenii și condițiile și politica de confidențialitate a datelor și să bifați căsuțele aferente pentru a fi posibilă trimiterea comenzii.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasează comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton veți primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

Ați mai cumpărat până acum de la noi sau este prima dată?

Dacă sunteți client nou, vă rugăm să completați datele din formular și apoi să apăsați butonul “Plasează comanda”.

Dacă sunteți deja client, vă rugăm să introduceți e-mail-ul și parola în caseta din dreapta și se vor încărca toate datele folosite la ultima comandă. Dacă doriți livrarea în aceleași condiții, apasă “Plasează comanda”.

Dacă sunteți înregistrat aveți posibilitatea să vizualizați istoricul comenzilor efectuate în secțiunea istoric comenzi; alte informații detaliate pot fi găsite accesând secțiunea contul meu.

Livrare, returnare, garanții și anulare comenzi

Politica de livrare

Livrarea produselor se face prin curier rapid – de luni până vineri – oriunde în țară (România), prin intermediul firmei de curierat rapid TNT.

Orice comandă care depășește valoarea de 475 lei (fără TVA) efectuată în magazinul nostru beneficiază de transport gratuit exclusiv prin curier pe întreg teritoriul României, indiferent de modalitatea de plată aleasă.

Pentru comenzile a căror valoare nu depășește 475 lei (fără TVA) se aplică o taxă de livrare în valoare de 25 lei, suportată de către cumpărător. Tariful taxei de livrare de 25 lei, este valabil pentru locațiile din aria de acoperire TNT. Dacă livrarea se face în afara ariei de acoperire TNT vor exista taxe adiționale conform link-ului: https://www.tnt.com/express/ro_ro/site/shipping-services/additional-services.html

În cazul produselor aflate în stoc, comenzile plasate înainte de ora 13:00 vor fi livrate a doua zi lucrătoare. Comenzile plasate după ora 13 vor fi livrate în 2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii.

Termenul de livrare este cuprins între 24h și 15 zile lucrătoare sau în intervalul de timp agreat împreună cu dumneavoastră. Pentru comenzile ale căror componente se asamblează sau se testează, termenul de livrare va fi cel agreat împreună cu dumneavoastră. Dacă nu veți fi găsit la adresa menționată veți fi contactat telefonic de către firma de curierat. Recepția produselor reprezintă acceptul dumneavoastră că produsele au ajuns în stare bună.

La Orizont își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de a le onora, prin contactarea clienților. La Orizont nu își asuma responsabilitatea pentru întârzierile firmelor de curierat în livrarea comenzii dumneavoastră.

Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării, pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

La Orizont face tot posibilul în vederea livrării produselor comandate în termenele menționate în site, însă în anumite perioade ale anului (campanie Black Friday, sărbători legale, zile declarate libere prin lege, condiții meteo nefavorabile) aceste termene pot fi decalate dar nu mai mult de 30 zile conform legislației în vigoare.

Pentru siguranța unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuată în ambalaje diferite, suplimentar față de cel original.

Politica de returnare

În cazul comenzii on-line, conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, clientul are dreptul să renunțe la produse fără a fi nevoit să justifice decizia, în termen de 14 zile, începând cu ziua în care a intrat în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare a prodului în acest caz, sunt suportate de client și recomandăm ca expedierea să se facă prin intermediul firmei de curierat TNT.

Clientul va notifica în scris vânzătorul cu privire la decizia sa printr-un mesaj e-mail către comenzi@laorizont.ro, și va declara că a luat la cunoștință de condițiile prezentei politici de returnare și că este de acord în totalitate cu aceasta.

Produsele se pot returna după confirmarea primită din partea noastră.

Produsul trebuie returnat nefolosit, în ambalajul original, așa cum a fost el primit, în termen de cel mult 14 zile de la data la care a fost comunicată vânzătorului decizia de returnare a produsului. Produsele returnate trebuie să fie însoțite de certificatul de garanție în original și de toate documentele primite împreună cu produsul. Pierderea sau distrugerea certificatului de garanție anulează dreptul la aceasta.

La Orizont va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 zile de la data informării de către client asupra deciziei sale de returnare a produsului, dar numai după intrarea în posesia produsului returnat. La Orizont va rambursa sumele folosind aceleasi modalități de plată ca și cele folosite de client pentru tranzacția inițială.

Dreptul de retur în 14 de zile este valabil pentru persoanele fizice, conform OUG nr.34/2014 cu mofificările și completările ulterioare, ce au achiziționat produse de pe site-ul laorizont.ro (S.C. Edit Shop & Business S.R.L.).

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată la retur doar dacă produsele sunt sigilate.

Atenție! Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defecțiuni de orice natură apărute în urma utilizării necorespunzătoare a produselor comercializate.

Produse fără drept de returnare

Fac excepție de la dreptul de retragere următoarele categorii de produse:

  • Furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiară pe care vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • Contractele încheiate în cadrul unei licitații;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componentă sau orice alt serviciu din această arie);
  • Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe suport material (aplicații software livrate printr-un link de download și cheie de activare);
  • Produse sau eventuale componente ale acestora desigilate și folosite chiar și parțial sau cu accesorii lipsă;
  • Produse fără ambalajul original și complet, așa cum a fost livrat;
  • Produse cu ambalajul deteriorat, rupt, înscrisuri făcute de client, scoch în exces sau alte situații care pot conduce la degradarea ambalajului sau a etichetelor;
  • Produse care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi;
  • Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (în acest caz se accepta o singura bucată desigilată);
  • Produsele aduse în urma unei comenzi speciale ferme la care clientul a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere și a efectuării plății în avans.

Politica de anulare

În cazul în care comanda nu a fost procesată de către noi, aveți posibilitatea să o anulați dumneavoastră. Comenzile anulate rămân vizibile în istoric. Dacă doriți să modificați parțial produsele din comandă sau să adăugați, modificați date de facturare sau de livrare, trebuie doar să trimiteți un mesaj din comandă către noi. Modificările vor fi operate doar în timpul programului de lucru.

În cazul în care comanda a fost procesată de către noi, puteți trimite solicitarea anulării comenzii prin mesaj e-mail către comenzi@laorizont.ro sau puteți obține informații telefonic la +40 760 660 885.

Comanda anulata a fost achitată online?

La anularea unei comenzi achitate cu card online, după ce cumpărătorul face solicitarea prin e-mail către comenzi@laorizont.ro vom trimite email de anulare plată către procesatorul plații, iar banii se vor restitui în cel mai scurt timp posibil.

Trebuie menționat că după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă a cardului va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 3-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

Comanda anulata a fost achitata prin transfer bancar direct?

Înseamnă ca banii sunt în contul La Orizont. Îi puteți solicita după ce trimiteți înstiințarea de anulare prin e-mail către comenzi@laorizont.ro și se va efectua retur în contul dumneavoastră (tot prin transfer bancar direct).

Garanții

Dacă aveți o problemă cu o comandă, cu un produs, cu documentele (garanție, factură, etc.) vă rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa comenzi@laorizont.ro.

Ne angajăm să răspundem la sesizările dumneavoastră în termen de maxim 5 zile lucrătoare.

Reclamații

Dacă aveți o problemă cu o comandă, cu un produs, cu documentele (garanție, factură, etc.) vă rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa comenzi@laorizont.ro.

Ne angajăm să răspundem la sesizările dumneavoastră în termen de maxim 5 zile lucrătoare.

Exonerarea de raspundere

La Orizont nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la laorizont.ro sunt fără virusi sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, laorizont.ro fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informatiilor de pe site.

laorizont.ro nu este răspunzătoare de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale.

La Orizont nu își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea informatiilor referitoare la caracteristicile produselor prezentate pe site. Aceste informații sunt preluate/puse la dispoziție de producători/furnizori.

Informațiile incluse pe laorizont.ro au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care le considerăm de încredere. In cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii privind dreptul de autor și drepturile conexe, utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștința noastră la adresa office@laorizont.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.

Părerile exprimate în cuprinsul materialelor care sunt publicate în secțiunile blog sau recenzii sunt asumate în întregime de autorii respectivelor materiale și nu implică responsabilitatea solidară a laorizont.ro.

laorizont.ro își rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produse și servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru produse (prețuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).

laorizont.ro, în calitate de organizator al campaniilor promoționale, nu își asumă răspunderea pentru pierderile sau deteriorările voucherului campaniei, nu este responsabilă pentru voucherele falsificate sau deteriorate și își rezervă dreptul de a anula voucherul utilizat la achiziție ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, în cazul returnării conform legii, a unui produs participant în campania respectivă.

Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar laorizont.ro nu își asumă nici o responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.